poniedziałek, 3 marca 2014

Kilka słów wytłumaczenia...

A więc zacznijmy od tego co jest nowe, czyli od bloga:

Co z tego wyjdzie - nie wiem.
Po co to? A po to, by informować Was o nowościach, planach itd. w bardziej przejrzysty sposób.
Na facebooku jest bardzo nieczytelne to wszystko, dlatego postanowiłem, że dłuższe posty
będę pisał tutaj, a na facebooku umieszczę tylko link.
Co o tym myślicie? Odpowiedzcie w komentarzach.

Druga sprawa to przerwa w mojej "działalności", do której zmusił mnie natłok spraw i obowiązków.
Otóż jestem w trakcie robienia prawa jazdy kategorii B, na co chcę poświęcać dużo czasu, gdyż
mam nadzieję zdać za pierwszym razem :) Inne obowiązki to szkoła - teraz nauczycielom zebrało się
na sprawdziany, kartkówki. Trzeba się starać.

Trzecia sprawa to konkurs Pro Arte, który odbędzie się w Sulęcinie 5 marca.
Na konkursie odbędzie się premiera utworu z Pauliną Zabielską.
Kawałek bardzo długo przygotowywaliśmy, i staraliśmy się dopracować
najmniejszy szczegół. Jednak premiera w internecie odbędzie się trochę później
gdyż nie mamy nic nagrane. (Planuję teledysk, ale co z tego będzie? Nie wiem.)

I czwarta ostatnia sprawa to nowy mikrofon. Poprzedni nie był zły, ale miał wadę,
która spowodowała, że zamówiłem nowy. Jak nowy dojdzie (środa-czwartek)
to się nim pochwalę i napisze dlaczego postanowiłem zmienić poprzedni na ten.

To chyba będzie na tyle. Proszę o jakiś komentarz odnośnie tego czy taki blog
będzie odpowiednią formą na przekazywanie informacji.

Pozdrawiam! :)

1 komentarz: