niedziela, 30 marca 2014

Egzamin na prawo jazdy


Mam w sobie taką mieszankę uczuć, że nie wiem co z nią zrobić. Napisałbym kawałek, jakiś nowy, ale nie mam bitu, bo od dłuższego czasu Akai spoczywa sobie na szafce zbierając kolejną warstwę kurzu. Poza tym, dzisiaj nie mógłbym się raczej skupić na jednym konkretnym temacie, bo co prawda humor mam dobry, ale przyznam, że boję się tego, że nie zdam za pierwszym razem egzaminu teoretycznego na prawo jazdy, który odbywa się jutro o godzinie 11 (trzymajcie kciuki). Mówią, żebym się nie przejmował, wydaje mi się, że powinienem zdać za pierwszym razem gdyż od 6 klasy podstawówki, jeżdżę na konkurs BRD. W technikum już nie mogłem uczestniczyć w tym konkursie, ale za to, udało mi się pojechać na inny konkurs, również związany z przepisami ruchu drogowego do Gorzowa Wlkp. Nawet planuję pojechać, znów, w tym roku na ten konkurs. I taka osoba, która jeździ na takie konkursy, ma już jedną kategorię prawa jazdy (bo w wieku 16 lat zrobiłem prawko na kat. A1) powinna sobie poradzić z 32 pytaniami, ale niestety, zdarza mi się robić błędy w testach i chociaż po zakończeniu testu pokazuje się zielony napis "Uzyskałeś wynik pozytywny", to ten jeden lub dwa błędy powodują, że nie mam stu procentowej pewności co do wyniku tego państwowego egzaminu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz